Sunday, August 10, 2008

smk Kuala Kubu Baru

Pagi tadi saya di suruh oleh Zahari untuk membuka laman Blog Suluh penghidupan katanya ada pesanan untuk ssaya.Saya pun bukalah. Apabila saya buka dan melihat sahaja lencana sekolah SMK KKB tiba-tiba rasa sebak pula. Teringatlah kisah-kisah lam masa sekolah dulu, adalah kenangan yang baik dan tak kurang juga yang tak baik.Walau bagaimana pun saya mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada yang membangunkan laman SMK KKB ni. Tapi kalau boleh laman ni biarlah boleh di interaktifkan. Mungkin ada rakan-rakan yang lain nak tolong membantu memberikan idea, bahan-bahan yang dapat membawa manfaat kepada pengunjung laman ini.Bak kata orang tua kalau kita berpakat semua kerja boleh buat. yang banyak jadi sikit,yang susah jadi senang yang berat jadi ringan yang sikit boleh jadi banyak dan banyak yang lagi lah.

2 comments:

zuraidah rahmat said...

Oh...budak SMK KKB rupanya Mie ni.Ingat tadi mee goreng mamak kat KKB.Kat restoran mamak ni mee rebus dia pun sedap. tak dapat dicari di restoran lain. Teringatlah pulak kawan masa belajar di SM Dato' Hj Kamaruddin dulu. Kawan belajar di situ tp tinggal menumpang di SMK KKB sebab di sekolah kawan takde asrama.Kawan selalu makan di restoran mamak bila stay back petang2 masa form 5 dulu.ala. Nostalgialah pulak...sob sob sob...

fikri said...

assalamualaikum cikgu, saya fikri pelajar thn lepas kelas 5e.. cikgu apa kabar?